.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرقت60 میلیونی پدر و پسر در آزاد شهر

در و پسري كه با همدستي يكديگر در شهرستان "آزادشهر" استان گلستان اقدام به سرقت منازل شهروندان مي كردند با پيگيري هاي مأموران كلانتري 11 اين شهر دستگير شدند. 

سرهنگ "محمد اكبريان" فرمانده انتظامي شهرستان "آزادشهر" روز گذشته با اشاره به نحوه شناسايي و دستگيري متهمان گفت: رسيدگي به چندين فقره سرقت از منازل شهروندان در آزادشهر مأموران كلانتري 11 اين شهر را در برابر پرونده اي قرار داد كه با شناسايي و دستگيري پدر و پسر سارق و كشف چهار دستگاه نيسان وانت اموال مسروقه از آنها ختم شد.

وي افزود: در پي چندين فقره سرقت از منازل شهروندان و شكايات آنها اكيپي از مأموران كلانتري 11 اين شهر به بررسي صحنه سرقت ها و شيوه هاي انجام سرقت پرداختند.

سرهنگ اكبريان ادامه داد: با بررسي صحنه هاي سرقت و استفاده از عوامل خبري و اطلاعاتي سرانجام مأموران ردپاي يكي از سارقان حرفه اي در سرقت ها به نام اسماعيل را شناسايي و متهم را تحت كنترل نامحسوس خود قرار دادند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در ادامه تحقيقات مأموران موفق شدند همدست نامبرده را كه پسرش بود شناسايي و پس از اخذ مجوز از مقام قضايي در منزلش دستگير كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان آزادشهر در پايان گفت: متهم تاكنون به هفت فقره سرقت منزل با همدستي پدرش اعتراف كرده است و در بازرسي از منزل متهمان چهار دستگاه نيسان وانت اموال مسروقه به ارزش ريالي 600 ميليون ريال كشف و ضبط شد كه تحقيقات بيشتر در اين خصوص ادامه دارد./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.